Jumaat, 9 Mac 2012

Hepi Holiday

Cuti sekolah pertengahan penggal sudah bermula. Esok baru saya akan bertolak balik ke kampung nun xjauh di sana. Biasenya saya akan drive sorang-sorang tnpa berenti di mana2 perhentian coz n cepat sampai..hope pjalanan kali ni sampai ke destinasinya.

Nama pun cuti sekolah...so, banyak la kenduri kendara yang akan dihadiri secara sukarela ataupun dipaksa.. n bile jumpa insan2 yg dikenali, soalan pertama yg akan keluar dari mulut mereka pun sama bunyinya.. Nk je saya katakan "Saya dah berusaha tapi Allah S.W.T Maha Mengetahui Segalanya."

Cuti sekolah ni jugalah masa saya lepak with my sisters n my little brother. skang tinggal 3 org adik2 yg masih lg bersekolah. Yg pursue degree n diploma 2 org lg..but diorang  blum cuti lg skang ni.. Saya plan nk pegi picnic but di mane ya...mybe picnic at waterfall..nice to imagine..low budget but great experience..Bawa makanan dr rumah lg bagus..Yummy!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan